Supikuubik


Ma ikka imestan, et miks ma ise nii lihtsate asjade peale ei tule. Olgem ausad, mina talvel poest tilli osta ei raatsi ja sellepärast olen ma juba mitu head aastat suvel maitserohelist hakkinud ja karbiga sügavkülma pannud. Ikka selleks, et oleks külmadel talvekuudel hea supi ja kastme sisse susata. Kuna tavaliselt saab see roheline kapist juba enne kurgede minekut otsa (seda on lihtsalt nii mugav kasutada), siis sellel aastal olen tunduvalt suuremates kogustes tilli ja peterselli jääkambrisse surunud. Ja lisaks niisama karpi panemisele, ka kuubikuid treinud :) See idee jäi kuskilt silma-kõrva. Ma ei imesta, et ma enam ei mäleta kust. Ega siin muud nippi polegi, kui hakitud maitseroheline jääkuubikute resti aukudesse suruda, siis vesi peale kallata ja külmutada. Keeva supi sees sulab kuubik sekunditega.

Ma mõtlen kogu aeg, et kas peaks mingi kindla kuupäeva paika panema, millal sügavkülmast marju ja muud head paremat võtma võib hakata. Mõtled ju, et panen talveks külma, aga millal see talv siis hakkab? Kas siis, kui lumi maas või siis kui kalender ütleb? Tavaliselt on ikka jaanuar-veebruar need kuud, kus sügavkülmas juba tuul ulub... Kuna meie külm on nii väike, siis ei tohiks enne detsembrit sealt küll midagi võtta :) Aga üks roheline kuubik lendas eile juba kanasupi sisse... Igatahes kunagi saab minu unistuste köögis olema suur-suur-suur sügavkülmkapp. Nii umbes saja aasta pärast... Nooh loodetavasti ikka varem, aga lihtsalt ei jõua seda aega ära odata.

1 kommentaar:

  1. Jaa, seda suure-suure külmkapi unistust jagan mina ka sinuga. Eile hommikul just mõtlesin oma esmakordselt keedetud moosipurgi juures, et kas keeran pudru jaoks kaane maha või ei. Pistsin kappi tagasi, ei võta veel oma talvevaruest :)

    VastaKustuta