Kiirkohvik "Blogi 2"



See kestis vaid silmapilgu... 
Me olime arvestanud ka võimalusega, et kedagi ei tule ja me marsime oma küpsetistega koju tagasi (: Aga veel enne, kui õige tunnegi tekkida jõudis, olid kandikud tühjad! Korraldajate ja osalejate ettevalmistusi arvestades oleks tahtnud, et see kõik tunnikesegi kestnud oleks. Aga sellegipoolest oli väga  kihvt üritus!



Suur aitäh kohvikukülastajatele, korraldajatele ja abilistele!


Pildid on värisevate käte ja hämara valguse tõttu suhteliselt udused, aga mingigi tõestusmaterjal on ette näidata nendele, kes hiljem tulid ja tühja fuajee eest leidsid. 


11 kommentaari:

  1. Oli tõesti üks vägev üritus! Meil kaaslasega õnneks õnnestus kõik soovitu ära proovida, aga selleks ajaks, kui ma söömise lõpetasime, olid ka mitmed teist asjad kokku pakkinud. Head uudised vist levivad kiiresti. ;)
    Kasutan ka võimalust kiita rukkileivakest! Lisaks armsale välimusele oli ta ka väga maitsev. :)

    VastaKustuta
  2. Aitäh, Doris! Ma ei tundunud Sind kahjuks ära :) Oleksid võinud väikese vihje anda :D

    VastaKustuta
  3. Super maitsev oli Su rukkileivake! Proovin varsti ikka ise ka järele teha ;)

    VastaKustuta
  4. Su rukkileivake oli väga maitsev :) Ma ise su juurde ei jõudnudki, aga õnneks sain hiljem vanematelt poole nende ostudest ära hõivata :)

    VastaKustuta
  5. Rukkileivake oli väga kaunis ja maitsev. Hästi vahva oli kogu Tartu toidublogijate naiskonda ka silmast-silma kohata. Paraku kehtis see, et kui Tallinna blogardid Tartusse jõudsid, oli kohvik juba oma uksed sulgenud. Õnneks saime siiski degustatsioonimenüü ära proovida ja kõik proovitu oli super!

    VastaKustuta
  6. Mina ühinen ka kiidukooriga, leivake oli väga hea (mida oli nagunii ette teada :D ).
    Ja mu kodused said ka kõik viilaka su leiba ning kõigile maitses. Noorem õde leidis, et su kook on pigem šokolaadikook kui et leivakook :D

    VastaKustuta
  7. Aitäh teile!

    Tuuli - kahju jah, et nii läks! Ja sama siin, Tallinna blogijaid oli ka tore silmast-silma näha ja kuulda :)

    Aniitram - šokolaadiga katmise osas on mul veel tõesti arenguruumi :) Tuleb veel katsetada ja proovida, kuidas saada õhuke, aga samas ühtlane kiht šokolaadi koogi peale.

    VastaKustuta
  8. Ma isegi kaalusin enda nö tutvustamist, aga lõpuks sai vist võitu mu pigem tagasihoidlik iseloom. Seal leti taga paistsid Sa väga asjalik ja minu ümber oli veel teisigi, kes Sinuni jõuda soovisid. :) Aga õnneks on Tartu pisike ja ehk ei jäänud see viimaseks võimaluseks näost-näkku tutvuda. Ma luban, et järgmine kord olen julgem. :D

    VastaKustuta
  9. Kaare, see rukkileivake on imearmas! Üks väga andekas retsept igatahes, tubli!

    VastaKustuta
  10. Ühinen kiidulauljate kooriga, mõnusalt mahalane ning ka minu jaoks pigem šokolaadikook. Kuna mul endal šokolaadiga mökerdamine hästi välja ei tule, siis vaatasin just, et eriti kvaliteetne töö.

    Igatahes, kui ma oma kutseka-ringi lõpetatud saan, siis on selle puhul plaanis üks rukkileib teha.

    Kaare, kas Sa oma blogile otingut ei taha lisada? Retsepti oli lihtsam leida Google´i kaudu, sest pilti olin ju näinud, aga ei tulnud selle pealegi, et tegu ühe suure tordiga. Ja, nt lingi "Magusad võidud" avstasin ka alles täna.

    Anõn

    VastaKustuta
  11. Tänud!
    Otsingut üritasin ükskord lisada, aga see ei hakanud millegipärast tööle. Proovin uuesti! Isegi olen mõnikord hädas, kui kiiresti midagi leida tahan :P

    VastaKustuta