Astelpaju-piimakokteil


Astelpaju marjad on ühed mu lemmikud. Marju mulle tegelikult niisama süüa ei meeldigi, aga mulle meeldib väga see maitse, mille nad jookidele ja magustoitudele annavad. Tavaliselt ma piimakokteile ei tee. Teen smuutisid alati mahla, jogurti või keefiriga, aga selles joogis on astelpaju maitse piima omast nii palju üle, et jõin kohe kaks kokteili korraga. Hästi mõnus ja lihtne jook, mille avastasin Nami-Nami astelpaju retsepte katsetades. Mulle tundub, et teelusikatäis vanillisuhkrut muudaks selle piimakokteili juba jäätisekokteili sarnaseks (:

Astelpaju-piimakokteil

1 dl astelpaju marju
3 dl piima
maitse järgi mett
soovi korral 1 tl vanillisuhkrut

Panin kõik koostisained blenderisse ja suristasin ühtlaseks joogiks.

Astelpaju marjadest saab väga ilusat värvi mahla, tõelise vitamiinipommi. Sobib mannavahu sisse, smuutidesse, magustoitudesse ja niisama morsi tegemiseks. Panin marju ja vett võrdses koguses, suristasin blenderis ühtlaseks ja valasin läbi sõela kannu. Mõnus!


0 mõtet:

Postita kommentaar