VÄRSKEKAPSA-JUUSTUPIRUKAS




Ma üritan küll, aga eriti hästi veel ei õnnestu - blogimine, ma mõtlen. Aga vähemalt harjutan! Sellepärast ongi see siin nö meeldetuletuspostitus - paganama hea pirukas on! (:

Olen seda (nii tahaks öelda teda - tean jah, et olen imelik :P) teinud niipidi ja naapidi (nt odrajahust põhjaga, rohkema kodujuustu ja munaga...), aga kõige parem on tulnud ikkagi algretsepti järgi tehes. Kuigi, kõige kõige parem tuli siis, kui põhjas osa jahust täisterajahuga asendasin.

Seekord sain kinnitust, et tasub järgida soovitust pirukapõhi eelküpsetada. Kapsas on lihtsalt nii mahlane, et ei lase tainal mõnusalt krõbedaks küpseda. Ja mida tugevama maitsega juust, seda mõnusam tulemus.

Retsepti olen juba varem siia kirja pannud. Nämm!



1 kommentaar:

  1. Just otsisin retsepte, kuhu kapsas sisse käiks ja see siin tundub eriti ahvatlev. Suure munasõbrana meeldib idee panna taignasse keedetud muna ja siis katteks veel toores muna ka. Super. Proovin kindlasti.

    VastaKustuta